Heb jij een inspirerend verhaal? Wij horen ze graag!


Shandri Gierman: Ik ben meervoudig chronisch ziek en vaak veel thuis. Maar in de tijd dat ik thuis ben bedenk ik kleine leuke dingen die iemands dag wat vrolijker maken. Zo was tijdens mijn laatste ziekteperiode het idee ontstaan van de gelukssteentjes! Ik beschilder ze zelf, en leg ze overal neer waar ik kom. Inmiddels liggen er ook al een paar duizend in ziekenhuis, zorghuizen, winkels, revalidatiecentra 🙂 En als je dan iemand zo’n steentje geeft en je ziet de mensen helemaal opbloeien en lachen, dan is mijn dag ook weer goed!
Onder elk steentje plak ik een cirkel sticker met daarop de tekst: ‘Een gelukssteentje voor jou. Ik wens je een fijne dag 🙂

Dank je wel Shandri voor dit prachtige verhaal, erg inspirerend!
PIF steentjes

Geef een reactie

